10-12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2018
  • Facebook
  • Youtube
ΑΡΧΙΚΗ >ΕΚΘΕΤΕΣ >ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

1 (2).jpg

 


Η επιτυχία της έκθεσης και η συνεχής αναβάθμισή και εξέλιξή της, βασίζεται σε μεγάλο βαθμό και στην προώθησή της. Η διαφημιστική δαπάνη που υπολογίζεται να υπερβεί τις 100.000 ευρώ θα περιλαμβάνει τηλεοπτική διαφήμιση στους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, ραδιοφωνικά σποτ, έντυπες και ηλεκτρονικές διαφημίσεις, στοχευμένες προβολές μέσω των social media και αποστολή newsletter.

 

Επίσης στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται η προώθηση της MEAT & GRILL DAYS σε χώρες του εξωτερικού (Κύπρος, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Βουλγαρία) μέσω έντυπης διαφήμισης σε κλαδικά περιοδικά, η συμμετοχή της διοργανώτριας εταιρείας o.mind Creatives σε εκθέσεις του εξωτερικού και η συνεργασία της με Εμπορικά Επιμελητήρια και Πρεσβείες.